Fy fan

Idag har det varit en hemsk dag. Har kräkt en massa och har skitont i huvudet. Fryser så jag skakar men tror ni jag har stannat hemma från jobb? Nejdå envis som en åsna e jag men denna dagen har varit fruktansvärd. Såna dagar som denna hatar jag att vara gravid. Men får tänka att jag får nåt fint av det även om det e svårt :( min stackas sambo får ta mycket av mitt dåliga humör. De på jobbet e förstående att jag mår kasst nu. Tack o lov för min sambo o mina kollegor :)
Sambon sa att jag ojat mig i sömnen o gnällt inte konstigt haft huvudvärk hela natten o ont i hela vänstra armen. Blä hoppas verkligen att jag mår bättre efter v14 annars blir jag knäckt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0